2014年1月1日 星期三

Happy 2014~

Happy New Year~~
2013年的大事當然係Ar BE成為我地家庭的一份子啦~~佢係12月17日生日GA~~
同小豆一樣,都係比預產期早左一個星期出世,都係見紅先,所以我仲可以他他條條洗頭沖涼坐多陣先去醫院~ :)詳情唔多講,兩胎都係順產,第二胎我自己覺得痛過第一胎,不過就快D,開到三度入產房,一個鐘多D就生左啦~

湊Newborn開頭辛苦就一定ga la...但係宜家又要湊住小豆,要照顧埋佢ge情緒。。。小豆其實好鍾意細佬,有其他人抱細佬佢都會想我抱番,驚其他人帶走細佬。。。但係始終我成日都要埋身餵細佬或者抱細佬,由第二個禮拜開始我覺得小豆奀皮左好多,細佬食奶佢又要食,唔肯食飯....  宜家唯有有時泵奶出黎俾爸爸餵,我就同佢玩下,好似又好D....
希望小豆快D唔好呷醋啦~~



12 則留言:

  1. 恭喜晒ar be 出左世喇﹗我都聽好多朋友講生第二個之後第一個就頑皮好多,但慢慢適應左就冇事,希望小豆慢慢會明白啦﹗加油呀﹗

    回覆刪除
  2. 恭喜呀﹗小豆慢慢會習慣多個細佬,咁佢就唔會呷醋㗎啦﹗不過我個醫生教第二胎媽媽返屋企,真係除咗餵奶之外唔好理個細,其餘時間畀晒個大來等佢安心

    回覆刪除
    回覆
    1. tks tks!! 我都有抽時間同小豆講故事同玩 ga la.... 不過你都知初生要密密餵,細佬開頭又要黃,要番醫院照燈,真係超累,希望遲D好D啦~

      刪除
    2. btw, 我睇你D相,燒腩仔大個左好多呀~

      刪除
  3. congrats!! your pic look very sweet..... enjoy your sit month

    回覆刪除
  4. 恭喜哂,小豆好錫細佬仔喎。。。湊newborn 又真係好辛苦,我地都要加油呀

    回覆刪除
  5. 恭喜呀~一個好字呀~
    我覺得第一個生囡係好D, 因為囡真係會幫手照顧細佬妹, 哈哈~

    回覆刪除
  6. 恭喜晒呀!其實小豆已經好懂事啦,始終仲細有時難掩呷醋情緒,不過只要時間分配都好,小豆仍然係錫細佬呢。
    啲相好sweet呀,小豆一定會好錫同照顧細佬架!

    回覆刪除