2013年12月10日 星期二

產假開始~

時間過得真係快,前一排忙於小豆N班interview, 話咁快我的產假就開始左啦。。。
正式放產假的第一日我又返左公司wor,  仲要帶埋小豆。。。不過並唔係我熱愛工作到呢個地步,而係我地有一個更重要的任務~~ 就係....
 小豆獻出佢第一次的制服誘惑~~wakakakaXDDDD

話說媽媽公司有個Xmas Donation for Charity 的activity, 捐左錢就可以著套mini 制服影相一個鐘,於是約埋兩個朋友仔一齊返去影相先~~

小豆: 先生,唔好意思.... 今日得返牛肉飯ja...

小豆:MUD都無晒,點算好??



































小豆:吊頸都要抖下氣,飲杯野先~~
















佢地個個都好得意呀,同埋都玩得好開心呀~~ :)























6 則留言:

  1. 咦Karen原來你係做空姐架!小豆好可愛呀,仲要扎起頭髮,cute版空姐look ^^
    Enjoy你個產假,預祝你生產順利呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy mama,我冇做空姐好耐啦,轉左去head office 做啦~~
      Tks tks,不過宜家都係得個等字,唔知丫be幾時出嚟....

      刪除
  2. 嘩﹗真係好cute呀﹗BB版空姐,如果搭飛機都遇到佢哋就正啦﹗
    祝你生產順利呀﹗

    回覆刪除