2014年7月26日 星期六

終於浦頭了

睇返上一篇BLOG已經係7個幾月之前啦,雖然我都有KEEP住睇大家D BLOG,但係我呢個懶人真係好懶寫BLOG 啦。。。好彩我有小檬媽個CONTACT, 上次仲可以同BLOGGER 野餐見下大家 (上次見完大家,我有的起心肝寫左四分一篇BLOG GA,不過結果當然石沉大海啦)

概括下so far 今年大事先:
1。五月我細佬去峇里結婚,一家大細連埋Ar Be搭飛機 (當時佢五個月大)。攰爆,如非必要唔好帶一歲以下小朋友去旅行。

2。正式成為FTM (今日啱啱係FTM一個月),適應中, 無請姐姐, 好忙,希望小豆開始N班後會好D

3。小豆入左心儀幼稚園的N班,希望佢讀得開心。不過好快又要準備K1面試,因為學校今年加左一句,意味住唔一定直升K1。

影左學生相, 愈大愈瘦...





















希望可以keep 住update 個blog, 唔駛佢封塵啦

10 則留言:

  1. 冇得直升。。的確幾頭痕

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然K係多位D, 但係加左呢句,咁就無得咁老定囉,一定要報返一兩間,不過唔知報邊D好,因為之前有N offer,但係我地又reject 左。有D無N的幼稚園就仲多人報。。。唯有希望小豆生生性性,讀得開心,順利上返啦

      刪除
  2. 好耐無見呀!!!! 終於都鋪頭!!!!!
    你做FTM一定忙,好勇呀!

    回覆刪除
  3. 做ftm,辛苦好多,加油丫!

    回覆刪除
  4. 今年好似間間N都無得直升咁...BTW,加油呀FTM﹗

    回覆刪除
  5. 原來你做左full time mom呀? 真勇敢呀!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,放完產假返左三個月,終於決定辭職啦。

      刪除