2014年9月6日 星期六

Blog blog BB gathering @ 黃埔playhouse

 多謝playhouse 同小檬媽的邀請,上個星期日終於第一次去playhouse 玩。平時去聚寶坊都係去樓下睇下玩具多,都唔知原來有playhouse~~...

紅磡黃埔Playhouse
地址: 香港九龍紅磡黃埔花園第十一期聚寶坊商場地下G28-31號舖
電話:(852) 2330-3567
營業時間:上午10時至晚上9時
網址: playhouse@whampoa

原本一家四口一齊去ga ma, 因為我老公臨時唔得閒,又一早應承左小豆,唯有一拖二去啦~

一去到見到門口D滑梯ssss,小豆已經好興奮,未打得切招呼,佢已經唔知行左去邊。。。再見埋個波波池,就變左隻甩繩馬騮~ 嗱嗱聲捉佢入去party room 放低D野先~

間房好colourful呀~

















呢期影相除左鍾意"V",仲好鍾意happy face... 因為學校老師成日都叫佢 happy face~~



















 自由活動時間。。。。我抱住細佬都唔理得佢咁多啦~~
   

肚B好似滿懷心事咁望住個波波池~


四個又坐得幾定咁wor~~



細佬全程都攞住兩個波~~



玩完波波池又走去玩車仔,有好多唔同款呀~




之後入去影大合照~

細佬:我送個波波俾你,你坐我隔離呀~~
















今次影大合照係超成功,全靠媽媽們的歌聲~











是日景點:肥妹豬~~





















因為之後有野做,所以要早走,都無得同其他媽媽認真傾下計~或者可以諗下搞個媽媽gathering~~

臨走都仲要去波波池玩多陣。。。小豆係飛身插水式咁入去波波池,隔離個爸爸見到佢咁都忍唔住"嘩"左出黎.... =_=




8 則留言:

  1. 我都贊成攪個媽媽gathering, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都係要靠小檬媽做發起人先搞得成啦~~ :P

      刪除
  2. O個日我都係同你傾左兩句咋~ 原來你一帶二黎, 好勁呀!!!

    贊成黎個媽媽gathering~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,個個都係傾得兩句就要走~

      刪除
  3. 唔帶B應該好好多, keke~~

    回覆刪除
  4. Karen一拖二好勁呀,好彩小豆咁乖女!
    我都覺得應該搞個媽媽gathering,次次淨係追B都冇得坐定定傾耐啲偈 XD

    回覆刪除
  5. 小豆坐唔定,所以我放任佢自己玩~~ hahaha

    回覆刪除