2014年8月12日 星期二

開學了~




八月十一日小豆開始踏入人生另一階段,終於開學啦~~黎緊我同佢都會有好多個第一次呀~
頭兩個星期每日都係返一個鐘,同埋將一班分成兩GROUP 上,等老師可以照顧好D先同埋小朋友可以習慣下先~

第一次返學,小豆都好興奮。之前特登執左個櫃桶仔俾佢,同佢講返學的底衫,底褲仔,襪都係放o個度的。臨返學前個weekend,因為已經攞左書包,佢得閒就揹晒書包,自己去櫃桶攞襪著襪著鞋扮返學 :)

星期一一起身(風雨不改,8點前就起身),小豆就問係咪返學呀,不過頭兩個星期我地返第二group (11-12點),所以換校服前佢都問左好幾次返學未呀?? :)

出發lu~~ 幾得戚(唔知邊度學返黎,成日影相都V)




第一次搭校車,小豆好好奇又好開心咁,因為佢自己一個人坐,我就坐佢後面。全程車佢都坐定定,雙手扶實扶手,無搞安全帶。希望趁8月我可以陪佢搭車教好佢,等佢第時自己搭車我都安心少少~


入課室開頭都OK的,不過過左一半之後,唔知係眼訓定見到有D小朋友又走黎走去,佢聽聽下故事又走過黎坐唔定。。。搞到老師都要話下佢。。話咁快一個鐘就過,臨走前老師提大家氹小朋友時要小心用詞,千祈唔好話“老師鬧ga" ,要慢慢氹~ 

第二日~
仲早過尋日起身,我都心諗死梗啦,返學又眼訓又會忸忸計計。。。
今日開始要佢地熟悉學校的規矩,書包放邊,換完鞋放邊等等。好彩今日有得o係playground 玩,之後又有得玩呢塊布,小豆超開心,同老師一齊唱ABC歌同Twinkle twinkle little star唱得超大聲。

之後就要佢地自己著返鞋,老師同我講小豆今日好乖呀,佢仲同英文老師讚小豆" She is doing very good today"。雖然唔係讚D特別野,但係起碼在老師心目中,都係一個可以乖到的小朋友啦。 

跟住排隊洗手然後食茶點,之後要坐定等聽故事,可能老師見小豆坐得定,好似好專心咁,所以個故事其中一個主角係叫左做小豆個名(我話好似好專心咁,因為我睇到小豆個樣,其實應該係眼訓,所以眼定定發呆中。。。wakakaXDDD)... 

兩日小豆都係一放學就訓著左,遲D自己搭車都擔心佢搭車中眼訓,唔知點算好....

跟住。。。唉,五點幾同小豆沖涼,個身好似熱熱地咁,幫佢探熱38.5度,嗱嗱聲落去睇醫生。。。人地話返學易病姐,唔駛咁快掛。。。咁快聽日就要第一次請病假 。。。

5 則留言: