2015年7月13日 星期一

探索大自然遊學園X動物農莊2015

上年見到朋友去已經覺得好好玩,今年難得獲得余仁生的邀請,小豆勁開心有得去Happy Farm~~

兩姊弟搭機鐵好興奮~
 

首先去左余仁生個小小中醫工作坊~ 小豆著左件袍就起勢「中」... =_="""

                                  弟弟都似模似樣~

 影完相就去D執藥,每人選三款,開頭以為純粹執下玩下,原來係整驅蚊小香包~
小豆攞左艾草,紫蘇,同八角。。原來有驅蚊作用,因為紫蘇我只知用黎蒸大閘蟹,八角可以整牛腩.. 哈哈哈...

有個姐姐教兩位小醫師「中」同磨
 
 弟弟都努力中
 
 細佬好似好開心咁~
 中好之後就放入個小袋中~

 完成!
之後去餵下小動物,不過佢地興趣唔係太大,可能之前都有餵過。。。
 跟住去左烘焙班(其實想上便當班,不過人太多了。。。)
 


呢個滑梯對弟弟黎講好似幾高,又唔俾家長陪,問過工作人員話佢唔驚就得,所以即管俾佢試試。平時細膽的弟弟竟然玩完又玩wor~~~

 自己爬上去~


食完午餐之後就體力勞動啦~ 體驗下平時無咩機會玩ge野~~



由朝早十點幾玩到差不多五點先盡興而歸,加上全程有冷氣,果然係暑假放電好節目:)

4 則留言:

  1. 你玩左咁耐!!??我玩左兩個半鐘都累死左....XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有朋友仔一齊,所以小豆唔捨得走...

      刪除
  2. 八角可以整牛腩<--我當時都係咁諗,kakaka...
    你好勁呀,玩足全日咁滯,我只係玩大半日都自覺散咗啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我女勁D,眼瞓都仲頂得住,之後仲同朋友仔去機場食埋晚飯,返到屋企都仲係要迫先瞓。D電不知從何而來~

      刪除