2015年1月13日 星期二

被消失的兩個月....

成兩個月無寫blog... (雖然平時都唔係寫得密。。。)最主要原因都係因為要搬屋,廿幾三十箱野加八九個紅白藍,我諗有三箱野唔係我執。。。到D野搬左去新o個邊,我間歇通左幾晚宵先執得差不多,等阿大少幾個可以乾乾淨淨舒舒服服咁住。。。宜家我真係完全上左咖啡癮,唔飲唔自在。。。
因為o係聖誕o個幾日搬屋,所以小豆聖誕都無咩野玩,係去過同學屋企party.... 到聖誕完左先陪到佢去玩下。。。
希望新一年可以多返D時間寫blog  la... hahaha~

4 則留言:

  1. 通常見到依啲標題都係有好消息公怖,如果Karen唔係有左小豆同細佬,我真係以為要入黎恭喜你呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka... 其實我都覺得好似。。。不過應該唔會發生啦。。。hahaha

      刪除
    2. wakaka...幾時又一齊玩吓呀??

      刪除
    3. gen... 你的回覆又令我諗起我老公掛住洗頭啦~~ haha
      幾時又一齊玩吓呀??<<< 等你約呀~~

      刪除